Het Grote Vogelweekend Vogelpakket

Met het Hi Energy Winterpakket van Natuurpunt kan je de vogels in je tuin extra voordelig voorzien van hoogwaardig voer. Naast het voederhuis Memphis ontvang je namelijk ook een zak hi energy voer en 6 vetbollen waardoor je direct de vogels een plezier doet.

Het voederhuis Memphis is door zijn formaat ideaal voor kleine tuinen, schuttingen en balkons. Daarnaast is hij zo ontworpen dat er meerdere vogels tegelijkertijd van het aangeboden voer kunnen genieten.

De bijgeleverde High energy mix is een mengsel met een hoog aandeel olierijke zaden. Hierdoor is dit voer het hele jaar door populair bij vele soorten vogels. Dit voer bevat zowel gepelde zonnepitten als ongepelde zonnepitten. Vogels zullen de zaden zowel op de silo opeten, als ook een zaadje meenemen om elders te pellen en op te eten. Dit zorgt voor veel activiteit op en rond de voedersilo. Goed voor de vogels en veel kijkgenot!

De vetbollen met insecten kenmerken zich door de toevoeging van een ongekend rijke zadenmix met o.a. hele zonnepitten, gepelde zonnepitten, gierst, gebroken mais en gebroken pinda’s. Dit maakt de bol bijzonder geliefd bij zadenliefhebbers zoals mezen, mussen, boomklevers en groenlingen!

€ 20,23